25 august, 2010

Un fel mai aparte de Tabouleh

Salata mea favorita in timpul verii. Hajni,multumesc din nou pentru cuscus chiar daca tie nu-ti place(din pacate la noi inca nu se gaseste si mi-a trimis ea din Anglia).O sa gasiti o gramada de retete de tabouleh pe internet si unele o sa aiba o si alte de ingrediente,cum ar fi castraveti,ardei grasi,etc.Poza atasata e dovada!Un tabouleh adevarat contine numai aceste ingrediente din reteta.
Editare:Dupa cum vedeti din comentariu,aceasta nu este o reteta pentru un tabouleh original.
Reteta am preluat-o de la o scoala de gatit din Vancouver,de la o profesoara unguroaica,deci e foarte adaptata reteta. Nu pot sa spun ca toti canadienii o fac in acest fel,mie mi-a placut asa de mult incat nici nu am mai incercat alte retete.Editez si titlul ca sa nu induc pe nimeni in eroare.

Ingrediente:
2-3 legaturi de patrunjel tocat marunt
3 linguri de menta
4 rosii taiate in cubulete
1 ceapa taiata marunt sau 3-4 cepe verzi
sucul de la o lamaie
4 linguri de ulei de masline
o portie de cuscus - vezi reteta: Cum se prepara cuscus
sare
piper proaspat macinat

Amesteca toata ingredientele.
Serveste cu lipii libaneze.


5 comentarii:

  1. imi pare rau sa te anunt, dar cuscus nu se pune NICIODATA in tabouleh !!!
    Se pune 1-2 linguri burghul cel mult, la cantitatea de patrunjel din reteta.....asta ca sa fie reteta cat de cat originala ;)Iar piper, nu se pune piper negru, ci piper dulce (bhar) numit si 7 spices .Ulei de masline as pune ceva mai mult si as servi cu frunze de salata verde romana sau frunze de varza.Incearca si ai sa vezi diferenta..

    Numai bine! Elena,Beirut

    RăspundețiȘtergere
  2. Editez introul.Reteta mea nu e o reteta originala de tabouleh,ci una adaptata. Multumesc de comentariu,asa mai invatam si noi ceva nou.

    RăspundețiȘtergere
  3. hey tina i am just wondering around wher u got this expertise its wonderfull tnx anyway imi

    RăspundețiȘtergere
  4. a venit si vremea sa las si eu commenturi:)am vazut cuscus adevarat si la noi nu paste ci real cuscus,chiar azi am vazut e in profi!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. servus simi,am vazut si eu la merkur. ma uit si la profi.

    RăspundețiȘtergere