08 noiembrie, 2010

Gratar din ficat de manzat

Nu sunt o mare fana a ficatului,dar imi place pe gratar.Secretul e sa nu iasa prea uscat altfel te inneci cu el si nu-ti mai trebuie in veci! Dar daca ai un sot ca al meu,talentat la bucatarie ai norocul si mananci un ficat bun. Eu descriu cum l-am vazut pe el sa-l faca,eu am incercat o data si nu mi-a iesit,deci m-am dat batuta!
L-am facut pe ochiul de la aragaz pe bete care se folosesc la shish kebab.



Ingrediente:
ficat de manzat  proaspat
sare
piper
un sot ca al meu ( pe al meu nu-l imprumut)

Se spala ficatul si se taie in cuburi.
Se adauga pe bete,apoi se sareaza si se pipereaza.
Se da focul de la aragaz la tare si se tin betele cu ficatul peste flacara.
Se tin pana sunt facute,dar grija sa nu se usuce prea tare.
Noi l-am servit cu pita,rosii si un sos cu smantana.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu