28 decembrie, 2010

Dezastre la bucatarie: Chicken fingers

Sa nu credeti ca la mine nu exista dezastre in bucatarie si in ultima vreme au cam fost calamitati.Cred ca se intampla si la cei mai buni dintre cei mai buni,se poate intampla de cate ori incerci un ingredient nou,schimbi marca de produs sau conversiile te-au dat peste cap. Dar regula mea e ca invatam din greseli,asta se numeste experienta si inca nu mi s-a intamplat sa repet aceeasi greseala.
Incep aceasta serie cu o reteta de snitel,dar eu le-am facut mai mici ca sa le poata prinde fetitele mele si sa manance mai usor. Le-am numit "Chicken Fingers". Eu am vrut sa reduc procesul de a gati,dar nu s-a incheiat bine.
Am inceput prin a taia pieptul de pui in bucati,gen nuggets.Cum eram in graba,mi-am zis,ce ar fi sa pun totul la un loc. In afara de asta,sunt o maestra la a folosi absolut tot ce gasesc in bucatarie si sa ma trezesc la sfarsit cu un munte de vase.
Deja se vedea ca ceva lipseste,era prea moale,nu se putea lucra deloc cu el.

Mi-am zis ca precis daca mai adaug niste pesmet se rezolva problema.
Dupa ce s-a mai intarit compozitia am dat puiul la prajit.
Deja se vede ca nu e acoperit bine peste tot.
L-am intors si pe partea cealalta si parca mi se parea ca nu totul pierdut.
Pana la urma a iesit destul de bine,nu a fost chiar ce am avut eu de gand,dar am invatat ca nu mereu scurtaturile functioneaza.
Dat totul e bine cand se termina cu bine,invatam din greseli,improvizam si ne aratam creativitatea.As fi putut relua totul de la capat,dar eu am vrut sa gasesc o solutie aici.
Precis ca acest articol o sa fie mai citit decat unul din cele reusite,asta e firea omeneasca,sa afle despre esecurile celorlalti. Dar sa nu ma barfiti ca am bulit o reteta!Mai asteptati ca mai urmeaza!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu