19 decembrie, 2010

Targ de Craciun Secuiesc

Targul de Craciun din Miercurea-Ciuc,Csikszereda
Mi-am dus ieri fetitele la targul de Craciun,unul micut,dar cu produse locale.Am fost foarte placut surprinsa sa nu vad nici un produs chinezesc,toate au fost produse pe plan local.Numai ca era foarte foarte frig si una din fetite era in carucior,asa ca nu am putut sta prea mult.
Mai intai ne-am oprit la standul de la Caritas care vindea ornamente facute de copii,iar banii obtinuti din vanzari se folosesc pentru scopuri caritabile.
Ne-am cumparat si noi ornamente de pom din zahar,chiar ca nu mai vazusem de mult timp asa ceva.

Bineinteles ca aveau si lucruri facute de adulti.
A inceput sa vina lumea,nu chiar asa de multa,era chiar foarte frig si numai vinul fiert sau ceaiul te mai incalzeau.
Dar gaseai si alte produse care te-ar fi incalzit,cum ar fi aceasta bundita!
Nu degeaba la noi e polul frigului romanesc. Dar si paturile acestea din lana cu motiv secuiesc tin de cald.
Daca ajungeti prin zona,neaparat sa incercati gemurile locale din coacaze,zmeura si afine.Mi-au mai dat si niste idei cum sa-mi decorez borcanele din camara.
Locul meu favorit a fost,este si va fi mereu standul cu afumaturi.Mereu le-am dus dorul cand am fost plecata.

Au fost si cateva animalute,iar fetitele mele si-au gasit si ele ocupatie.
A fost si o mica sceneta despre ce simbolizeaza Craciunul.
Cei trei ciobani nu prea pareau sa le fie frig si nici nu e de mirare.Au adus doua papusi si chiar glumeau ca sunt gemeni,or fi fost ei patiti si or fi ramas fara nici unul in trecut.
Peaceful!
Daca o sa fiti prin zona sa nu ocoliti painea noastra cu cartofi!
Sper ca v-a placut micul nostru targ,va asteptam pe la noi cu mult drag!

5 comentarii:

  1. gaby,a fost frumos,dar un ger...asa-i la noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi plac aceste targuri.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma topesc dupa astfel de targuri,superb ..iar covorasele ale ma termina...Bravo !!!

    RăspundețiȘtergere