13 aprilie, 2011

Curmale cu nuci - Walnut stuffed dates

For English version scroll down

Mi-am adus aminte de un desert foarte placut pe care l-am gustat in Iran,foarte simplu de facut. In mod normal,se face cu curmale moi,dar vad ca am reusit si cu "uscatele". Ne-am invatat sa ne descurcam cu ce avem!


Ingrediente:
curmale
nuci

Se scoate samburele din curmala,avand grija sa nu rupeti curmala de tot.
In locul in care a fost samburele se pune un sfert de nuca.
Se poate presara cu nuca de cocos.


























While I was in Iran,I saw this dessert but never thought of making it. It's so easy even my kids can make it,hey that gives me an idea to put them to work next time.Except that getting dirty it's not an option for them!

2 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu ti-am cerut acordul, varul este ca am fost putin cam modesta si nu am incercat sa fac niste poze cu aceasta reteta ... drept urmare am sters poza ta si bineinteles ca am adaptat si reteta la ceea ce se face in Orient ( observ ca si in Iran exista aceasta reteta ).
    Iti doresc o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca ai sters-o si ca mi-ai raspuns,chiar discutam ca sunt multe furturi de retete in ultima vreme si multi isi insusesc munca altora. Pe cat de usoara e "reteta" pe atat de buna si nutritiva. Numai bine.

      Ștergere