28 ianuarie, 2011

Salata de castraveti cu sos de soia

Nu stiu daca chiar exista salata asta pe vreun meniu,aveam nevoie de o salata rapida cu ingrediente pe care le aveam in casa.

Ingrediente:
1 castravete de sera
2 linguri sos de soia
1 lingura otet
cateva picaturi de ulei de susan


Se taie castravetele in felii rotunde.
Se amesteca sosul de soia,otetul si uleiul de susan.
Se toarna peste feliile de castravete si se amesteca.
Se lasa la rece cel putin 30 minute.
Se poate face si fara ulei de susan.

4 comentarii:

  1. Buna ,imi place f mult blogul tau,felicitari...eu fac destul de des aceasta salata de castraveti,dar eu pun si f putin zahar brun...poate incerci si tu..sigur o sa ti placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de vizita,imi place si mie blogul tau japonez. O sa incerc si eu cu zahar brun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mitinita,multumesc si eu la randul meu pt apreciere.Eu trebuie sa recunosc ca stau f prost la capitolul deserturi...am gasit aici la tine cateva retete pe care doresc sa le pregatesc .Spor la bucatarie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Sister,deserturi complicate nu prea fac,torturi chiar numai ptr zile de nastere si numai celor apropriati mie. Ma impac mai bine cu deserturile rapide si usoare, de aceea iubesc vara, pot sa includ si fructe. O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere