06 februarie, 2011

Pita cu bunda -French Toast - Bundas Kenyer-Friganele

Eu am crescut stiindu-le de bundas kenyer,am continuat sa le mananc ca si french toast ,ca sa aflu la varsta asta ca se numesc friganele. Si asta am aflat-o de la meniul fetitei mele de la gradinita.

Ingrediente:
2 oua
4 felii de paine mai vechi
1/2 cup lapte
1 lingura zahar
un zahar vanilat
ulei sau unt pentru prajit
zahar pudra pentru deasupra
sirop sau miere pentru deasupra


Se amesteca bine ouale cu laptele,zaharul,zaharul vanilat,laptele si un varf de sare.
Se pun feliile de paine si se lasa sa se inmoaie bine.
Se prajesc in ulei sau unt si se servesc cu zahar pudra sau sirop.

8 comentarii:

  1. si eu le stiu de friganele,foarte rar am mincat,dar de facut ,niciodata!oricum prefer varianta fara zahar,nu stiu de ce?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Friganele le spun si eu de cand eram mica, prima data le-am vazut in " Kramer contra Kramer" si de atunci mi le-am tot facut singurica! Deosebit de bune Miti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot de friganele le stiu!!!..
    Din copilarie nu mi-am mai facut si tot de atunci nici nu am mai mancat!!...Chiar uitasem de ele!!..

    RăspundețiȘtergere
  4. sora mea le mananca fara zahar eu cu zahar...

    RăspundețiȘtergere
  5. "Eu am crescut stiindu-le de bundas kenyer,...ca sa aflu la varsta asta ca se numesc friganele." exact asa si io :) friganele ma duce cu gandul la frigarui ;))
    noi preferam varianta fara zahar, le mancam cu pateu si ceapa.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu puteam sa-mi inchipui ce le dadeau la copii sa manance la micul dejun ca ii spuneau friganele,bine ca era meniul si in ungureste ca m-am prins. Eu nici n-am auzit cu pateu si ceapa,dar suna bine.
    Am decis sa trec la denumire si varianta ardeleneasca tradusa din ungureste...

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am o traducere facuta de mine pe care o folosim noi:Dbundas kenyer=paine cu blana!

    RăspundețiȘtergere
  8. asa-mi ziceau si pe bucataras ca ii mai spun paine cu blana sau paine cu ou!

    RăspundețiȘtergere