06 februarie, 2011

Mafine

Astea sunt briosele preferate ale fiicei mele,ca sa nu le zica nici pe romaneste nici pe engleza le-a botezat.Sau asa o fi tradus ea...Eu as prefera sa-i placa cele cu lapte si oua,dar ea mereu pe astea le cere. Mereu trebuie sa am la congelator.Cantitatile sunt pentru 24 de briose si sunt bune si de post.
1 cup = 1 cana de 200 ml








Ingrediente:
3 cup faina
2 cup zahar
2 lingurite bicarbonat de soda
1/4 lingurita sare
6 linguri cacao
3/4 cup ulei
2 cup apa rece
2 linguri otet alb
1 plic zahar vanilat







Amesteca ingredientele uscate cu cele lichide.
Nu uitati sa stingeti bicarbonatul cu otetul.
Se pun in formele de briose tapetate cu faina sau in hartiile individuale.
Se coc la foc mediu cam 30 de minute sau pana iese scobitoarea curata.

Cu ocazia asta am facut si o vacuta si niste dinozauri.


6 comentarii:

  1. Sunt topitoare!!! Minunate adorabile, superbe!!! Mami fericita esti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca acuma ma simt si eu implinita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bucatarese frumusele! Sa tot faci tot felul de retete daca ai asa ajutoare!

    RăspundețiȘtergere
  4. bine zici moni!mama mereu ma alunga din bucatarie,motivul fiind ca nu stiam sa tai nici macar o ceapa.Pai daca ma scotea afara?...Asa am invatat eu sa gatesc de la straini si de aceea le las sa stea cat mai mult daca vor.

    RăspundețiȘtergere
  5. asa mama, asa fetite...bravo,bravo,bravo!! pup manutele de o suta de ori !!!Lucia

    RăspundețiȘtergere