03 februarie, 2011

Paste cu pesto din spanac

Un pesto adevarat e cam greu de facut la noi,nucile de pin nu se prea gasesc si sunt scumpe,busuiocul la fel. Eu mi-am plantat asta vara pe balcon si mi-a iesit o gramada de busuioc,mai ales ca dupa ce rupi frunzele cresc la loc,ca la patrunjel.Cat despre nucile de pin,mie una nu-mi prea plac,prefer nucile.

Ingrediente:
1 cup de nuci
4 cup de spanac
1 cup de Parmesan
1 cup de ulei de masline (poate fi virgin)
4 catei de usturoi
1 lingurita busuioc uscat
1 lingurita oregano uscat
sare,piper
500 gr spaghette sau fettucine

Se fierb pastele al-dente.
Restul ingredientelor se baga in robot si se mixeaza pana se obtine o crema.
La servit ,se aseaza pe farfurie pastele si deasupra sosul pesto.

2 comentarii:

  1. Ca si baiatul meu,ador acest fel de paste!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Copii nici nu stiu ce sanantoase sunt! Dac-ar sti ca le-am dat spanac...O seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere