17 martie, 2011

Stir fry de pui cu praz



La noi cand e vorba de ceva rapid,de obicei e vorba de un stir fry chinezesc cu orez simplu...fetita mea la toate le zice Chinese chicken,deci nu conteaza atata timp cat sunt din bucatele de piept de pui.

Ingredinte:
1/2 piept de pui
1 praz
1 lingura de sos de soia light sau dupa gust
1 lingurita ulei de susan
1 lingura ulei

Se taie prazul rondele,iar pieptul de pui in bucatele de marimea unei imbucaturi.
Se infierbanta wok-ul sau tigaia,se adauga uleiul.
Se pune in wok prazul si dupa 2 minute se adauga si pieptul de pui.
Se prajeste, dar nu se usuca prea mult carnea de pui.
Se adauga sosul  de soia.
Se stinge focul si se adauga uleiul de susan.
Se serveste cu orez simplu.

4 comentarii:

  1. Simplu, rapid si foarte gustos. Vino te rog si vezi daca acum poti accesa pagina mea. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost si-am salivat iar la prajitura Tosca:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. O reteta simpla si sanatoasa... O voi incerca si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. O reteta simpla si sanatoasa... O voi incerca si eu!

    RăspundețiȘtergere