15 martie, 2011

Supa de praz si cartofi a la David Lebovitz

Marturisesc ca desi auzisem multe despre David Lebovitz,aceasta este prima reteta pe care o incerc...e de asemenea si prima supa de praz pe care o incerc si de acum o sa ramane pe lista supelor pe care o fac de obicei. Eu am folosit cimbru proaspat fiindca am avut,printr-o minune cimbrul meu a supravietuit,de fapt a fost singurul...Data viitoare incerc cu supa de casa...


Ingrediente:
1 lingura de ulei
1 fir de praz
1 lingurita de cimbru proaspat
750 ml apa
1 cub concentrat
300 gr cartofi,curatati si taiati cubulete
1 frunza de dafin
sare dupa gust

Se pune uleiul intr-o oala si cand s-a infierbantat se adauga prazul taiat rondele.


Se calesc 5-7 minute pana cand s-au inmuiat.
Adauga cimbrul si amesteca 30 de secunde.
Adauga apa,cubul,cartofii si frunza de dafin.
Se fierb pana s-au inmuiat cartofii.
Se lasa putin sa se raceasca,se scoate frunza de dafin si se mixeaza cu stick blenderul.


Daca e prea groasa adaugati putina apa.
Nu mixati supa in robot ca textura va fi diferita.
Daca mixati in blender aveti grija sa nu dea afara.



4 comentarii:

  1. O sa incerc si eu supa aceasta, poate intr-o alta forma de condimentare, ceva mai exotice, dupa inspiratia de moment. Oricum am retinut-o pentru ca-mi place prazul si imi place ideea aceasta, pe care ai prezentat-o. Am venit si cu niste premii virtuale in brate pentru tine. Eu le-am oferit cu placere tuturor, si premiile asteapta la mine sa fie revendicate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa incerc cu o varianta simpla,dar niste curry ar fi excelent. Cimbrul proaspat i-a dat o savoare aparte. Multumesc pentru premii,am vazut azi dimineata, suntem virusati cu totii si am putin timp de calculator,dar le preiau si le dau mai departe! Va multumesc si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine pe blog te asteapta niste premii. Pupici

    RăspundețiȘtergere