21 august, 2011

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

O noua categorie a blogului meu, incepand astazi...dar sa ma grabesc putin ca se termina duminica si nu vreau sa intarzii chiar din prima saptamana. De ce credeti ca am tinut neaparat sa impartasesc cu voi aceasta rubrica? Lista mea de bloguri pe care le citesc este lunga si mereu sunt in cautare de noutati,dar mereu parca imi ramane gandul la cate un blogulet si siteuri unde m-au atras ori retetele ori persoana din spatele scenei sau poate chiar altceva
Deci in fiecare duminica o sa va recomand cate un blog,romanesc sau strain, si  o sa incerc sa nu fac introduceri ca sa fiu echitabila cu toata lumea si prefer sa descoperiti voi aceste bijuterii pe care le-am gasit.

Astea fiind spuse va invit cu mare drag sa cititi si voi  Suflet pentru hrana.

Sursa: http://sufletpentruhrana.blogspot.com/



It just crossed my mind that I should have a new category on my blog and that I should share with you every Sunday that one blog that captured my attention the most. It might not be always a culinary one, but it would be an interesting one, either the site or the person behind it.
No introduction, this way I want to make sure that I'll be fair to all and let you discover my findings. It won't be always in English but you can always use Google translate.

That being said I invite you all to read  Soul for the food (original:Suflet pentru hrana)

12 comentarii:

  1. It's a nice category to have. I will check out the blog you mentioned. Thanks for sharing.

    http://spoon-and-chopsticks.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you Spoon for checking it out.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mitinita, este o idee minunata, si cred ca este bine sa faci si prezentari, sa ne spui ce ti-a placut si te-a atras :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vedem ce mai zic si altii,poate vreo 2-3 cuvinte acolo,esenta a ce m-a atras. Oricum,la blogul acesta titlul vorbeste de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucia sant !!! Chiar imi place muult ideea ta ,m- ai facut curioasa si imi place si noul blog pe care l-am trecut la ......urmarite zilnic... pup 3 fete !!!!hii,hiii ...apropos inca fac kefir zilnic..TU???

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna draga Lucia...am vazut asa multe bloguri interesante si doar nu ma doare mana sa pun un link acolo,nu? De cand a venit vara am facut mai mult iaurturi,dar pastram kefirul ca la iarna facem iar. De o saptamana am facut sana si e super super bun!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lucia sant....ne dai reteta de Sana ????pusi !!

    RăspundețiȘtergere
  8. lucia,am pus un pahar de sana cam intr-un litru si jumatate de lapte si am lasat sticla la frigider. Probabil pot sa o lasi si afara,acuma experimentez,dar a iesit super bun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mitinita, mulţumesc din suflet, abia acum am văzut.
    Aş vrea şi eu să fac kefir, ai scris despre asta? Mă apuc să caut, dacă nu găsesc îţi dau un mail.
    Muţumesc încă o dată.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu multa placere,stii cum zice cantecul "te-am vazut,te-am placut" si de ce sa nu afle si altii ce gasesc interesant si inedit. Kefirul il facem din niste ciupercute,care se pun in lapte si in acest fel poti avea tot timpul bautura de kefir. Daca as sti ca nu se strica pana acolo ti-as trimite,poate cand vii in tara duci cu tine sau daca merge cineva inspre voi sa iti duca.
    Sana am facut cu cel din magazin,dar fac iaurt tot timpul si imi iese mereu (sper ca nu m-am autodeochiat:))))

    RăspundețiȘtergere
  11. sugestie pentru blogul de duminica :)
    http://vinuldeduminica.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc ptr recomandare,totusi blogul de duminica este o alegere personala,de obicei este blogul cel mai citit de mine in timpul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere