20 august, 2011

Prajitura cu caise - Apricot Cake

For English version scroll down

Am gasit intr-o zi niste caise la magazinul de jos,care desi pareau mai moi decat cele din piata eram sigura ca sunt mai pline de aroma si am avut mare dreptate. Dupa ce am gasit reteta pe culinar.ro am si executat-o. O bunaciune de prajitura,desi cu ceva mai multe calorii decat mi-ar place mie.

Ingrediente:
4 oua
200 gr zahar
250 gr faina
7 gr praf de copt
1/2 pachet de unt la temperatura camerei
1/3 cana de lapte
caise,cred ca am avut vreo 7-8
varf de praf de sare


    Se mixeaza zaharul cu ouale,apoi se adauga untul si laptele.
    Separat,se amesteca faina cu praful de copt si sarea.
    Se adauga la amestecul de oua si se incorporeaza usor. Nu trebuie amestecat mult,numai cat sa fie incorporat.
    Se spala caisele si se taie in jumatati.
    Se adauga compozitia intr-o tava de 22x28 cm si se aseaza jumatatile de caise peste.
    Se da la cuptor cam 30-40 de minute...am uitat sa cronometrez ca imi cunosc cuptorul. Cand miroase a ce am pus la cuptor stiu ca e gata.


























  •  Probably you already knew how good are apricot in cakes...well,I didn't, but I do know. The sourness of the fruit matches the sweet from the cake.

    Ingredients:
    4 eggs
    3/4 cup sugar
    2 cups flour
    7 gr baking powder
    1/2 pack unsalted butter at room temperature
    1/3 cup milk
    7-8 apricots,cleaned and halved

    In a bowl,mix egg with sugar and add gradually butter and milk.
    In another bowl,mix flour,baking powder and a pinch of salt.
    Add to the other mixture until just incorporated.
    Pour the mixture in a 22x28 cm and arrange the apricots halves.
    Bake in the oven for about half an hour.










18 comentarii:

  1. Arata super!!! Tare delicioasa trebuie sa fi fost! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. tac pac,s-a gatat...azi iar am luat caise:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai vai vaiiii Miti ce bine arata...atat de delicioasa...o seara frumoasa scumpa mea! Ah...si sa nu uit...pupici duuulci maruntelelor tale!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful cake looks great and I love raspberry jam you made ​​has been very good warm hugs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb! Cred si eu ca s-a gatat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciao Mitinita! Hello from California! Your apricot cake looks so delicious. And the jam must be so yummy. I can imagine myself eating them with a cup of coffee or a glass of lemonade. Mmm. Great post my friend!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai ce bunatateeeeee...!
    Sunt sigura ca a fost delicioasa.
    Si sunt sigura ca si cu alte fructe este la fel de delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ruxy,azi ce crezi ca am facut? Prajitura cu caise in varianta Ruxy! Am fost la gratar si trebuia ceva dulce si eu am mai vrut sa mai tai din calorii,dar cam tot acolo am ajuns:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Rosita,muchas gracias.Very delicious cake indeed and the jam is an old love of mine...we kind of grew up together.

    RăspundețiȘtergere
  10. vai, ce mult imi place gustul acela gadilicios de caise in prajituri! o surpriza deosebit de placuta, pentru care-ti multumesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandrina,buna tare,dar nu-i semn bun daca fac in fiecare zi...dupa iar intru la regim:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi,Mario. I'd go for a cup of coffee as well.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sidy,precis ca e la bel de buna cu alte fructe. Ce o sa-mi lipseasca vara si prajitura asta...oare cu fructe din compot se poate face? Am mai facut o alta prajitura cu zmeura congelata,incerc sa vad cum e cu compotul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Amoush,ce frumos i-ai spus "gust gadilicios":)) chiar ca e un gust special.

    RăspundețiȘtergere
  15. mmm ce bune sant tartele cu fructe,asta chiar ca are un gust deosebit,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  16. cine a facut stie ce-i bun. O zi frumoasa si tie

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata atat de bine, incat nu rezist sa nu fac si eu una... Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. si cand o sa vezi cat e de buna o sa faci si cu alte fructe:))Pup si eu

    RăspundețiȘtergere