16 august, 2011

Raspberry (Zmeura) Smoothie

For English version scroll down

Pe cat de simpla e pe atat de buna e...prefer aceste smoothie-uri celor cu inghetata. Pentru fotograful cu ochiul format o sa vedeti ca am facut fotografiile pe pervaz:))) ,sper numai sa nu scap nimic de acolo de sus.

Ingrediente:
1 pahar cu zmeura
8 cuburi de gheata (atata are tavita mea de gheata)
1 lingurita de miere

Am folosit iar metoda robot de bucatarie,gheata si putina apa,apoi blenderul vertical.
Am adaugat gheata si mierea si am servit deindata. Vorba vine am servit,ca maruntelele nu erau deloc dispuse sa imparta cu mine.


There's still time to enjoy one of these! Or you might freeze raspberry for later,but I bet it won't be so delicious when it's ice cold outdoors.

Ingredients:
1 cup raspberry
8 cubes ice
1 t honey

Crush the ice and mix with the honey rapsberries.
Serve right away and enjoy!

22 de comentarii:

  1. Miti.. in ce fel poate sa arate!! mi-ai facut o pofta !! ce culoare superba, de arome nu mai zic ;) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozav arata!Si cu fructele astea trebuie sa fie tare bun!O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata grozav de bine!!! As servi un pahar pe nerasuflate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anto, la noi cum e frig,s-or face toate mai tarziu,dar cand sunt la noi la altii s-au gatat deja! O zi cat mai placuta si tie,dar dupa un somnic bun

    RăspundețiȘtergere
  5. Teo,simpla dar buna...si nici nu-ngrasa! O seara placuta si tie

    RăspundețiȘtergere
  6. Licuta,tot asa gandeam si eu,dar au fost in stare sa ma lase numai sa ling paharele! As mai fi facut dar nu mai aveam gheata la congelator.

    RăspundețiȘtergere
  7. So vibrant, delicious and refreshing!

    RăspundețiȘtergere
  8. This sounds delicious. The color is wonderful and the flavors are perfect for the season. I hope you have a great day. Blessings...Mary

    RăspundețiȘtergere
  9. Reeni,nothing compares to the taste of raspberries!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mary,being hand picked adds a little extra to dish refreshing dish. Have a great day.

    RăspundețiȘtergere
  11. Waw ! arata bestial de bine si ce culoare ! nu ma mir ca maruntelele nu au vrut sa imparta cu tine asa bunatate...sa va fie de bine si pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim mult draga Lia...cam zgarcite maruntelele astea,azi am descoperit o noua racoritoare cu zmeura.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu exista altceva mai delicios Miti scumpa...vin si eu la tine sa ma racoresc...pupici si o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. dai somon pe zmeura? hai la noi ca aici te racoresti bine de tot! o seara placuta si tie

    RăspundețiȘtergere
  15. miha,numai ca la noi asa de tarziu se face zmeura. Voi puneati retete pe cand la noi de abia inflorise:)))

    RăspundețiȘtergere
  16. bun,tare bun,mai ales linsul lingurii si pe buze:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Zmeura e printre favorite! Ce deliciu.

    RăspundețiȘtergere