28 august, 2011

Salata de pepene rosu cu telemea marinata - Watermelon salad with marinated feta

For English version scroll down

Nu sunt buna de food critic, orice as zice nu o sa intelegeti cat de buna e salata pana nu o incercati. Perfecta pentru o zi caniculara. Dupa ce am incercat Salata de capsune cu spanac deja stiam ca o sa-i placa si aceasta combinatie.


Ingrediente:
200 gr telemea Hochland simpla
crengute de oregano verde
coaja de portocala rasa
piper negru proaspat macinat
ulei de masline extra virgin
otet balsamic
2 felii de pepene rosu rece
frunze de busuioc ptr decor



Se taie telemeaua in cubulete si se pune la marinat cu oregano,coaja de portocala rasa marunt,piperul,sarea si uleiul de masline extra virgin.
Se da la frigider peste noapte.
Se taie pepenele rosu in cubulete si se amesteca usor cu telemeaua marinata.
Se adauga otet balsamic si se decoreaza cu frunza de busuioc
.





Watermelon salad with marinated feta


If already read my Spinach salad with strawberries probably you saw this comming. Loved it is all I have to say!


Ingredients:
200 gr feta cheese
oregano leaves
grated orange peel
freshly grounded black pepper
extra virgin olive oil
balsamic vinegar
2 watermelon slices
basil


Cube the feta and mix with oregano,orange peel,black pepper and olive oil. 
Leave overnight in the refrigerator.
Cube the watermelon and mix with the marinated feta. Add a little balsamic vinegar and basil leaves.



12 comentarii:

  1. Arata foarte frumos, interesanta combinatie!

    RăspundețiȘtergere
  2. pepenele meu nu a fost atat de rosu pe cat as fi vrut,dar chiar ca e o combinatie super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelenta!Imi place foarte mult combinatia duce-sarat!O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Flory,topul listei e salata de capsune cu spanac,dar si aceasta a fost foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-i Cristina,mi-a placut mult mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesanta combinatie, Mitinita! Esti foarte inventiva!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Alinutzika...am pregatit-o ptr provocarea Hochland.Imi trebuie o provocare si sa vezi ce se invart rotitele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aluculesei Brindusa30 august 2011, 10:06

    Dupa cum arata cred ca e si super buna,asa ca ma insciu si eu la o portioara!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte foarte faina. am facut si eu inainte de a pleca in concediu, dar fiind pe fuga nu am reusit sa fac poze :)) asa ca ...ma bucur ca a postat altcineva.
    dar e foarte buna, serios!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alice,pai daca te-ai intors din concediu precis nu poti sa te abtii sa o mai faci o data.

    RăspundețiȘtergere
  11. Brandusa,ti-ai trimite eu si cu pachetul daca as sti ca ar tine:))

    RăspundețiȘtergere