25 septembrie, 2011

Blogul de duminica - Sunday's blog

For English version scroll down

Astazi va invit cu mult drag sa cititi un blog a unei persoane tare dragi mie,Ruxy. Blogul ei e plin cu retete delicioase de deserturi,paine si peste. De asemenea o colectie de delicii vegetariene. Reteta ei de prajitura cu iaurt s-a regasit foarte des la noi in aceasta vara,cu toate combinatiile de fructe.
Asadar va invit cu mult drag sa cititi blogul de duminica Bucatarie cu dragoste




I invite you to this Sunday's read Bucatarie cu dragoste (cooking with love) , a great collection of desserts,bread,vegetarian and fish recipes. Sit back and enjoy!

5 comentarii:

  1. imi place blogul ``bucatarie cu dragoste``,dar e stresant din cale afara sa citesti incredientele >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    >>>>>>> cu sagetile acelea verzi care te fac sa ametesti !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. anonymus,eu nici nu le-am observat pana nu le-ai mentionat tu si pe mine chiar nu ma deranjeaza,dar ma bucur ca si tie iti place blogul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miti scumpa...multumesc din suflet ieri am descoperit...pup cu drag...si imi pare tare rau ca l-am suparat pe domnul anonim cu sagetile....chiar nici nu m-am gandit ca ar putea deranja...din contra am zis ca e de ajutor...promit sa nu mai fac pe viitor...o zi superba!

    RăspundețiȘtergere