02 octombrie, 2011

Blogul de duminica - Sunday's blog

For English version scroll down

Astazi va invit la un blog relativ nou, dar eu m-am familiarizat cu retetele de acolo pe Bucataras.ro . Si pentru ca de ceva timp imi tot sta gandul la reteta a carei poza o vedeti mai jos am ales sa va invit la o incursiune pe Simplicity in my kitchen . Daca nu ati ghicit deja cine e in spatele acestui blog, mai mult de atata nu pot face, dar sunt sigura ca va prindeti voi.
Asadar,dupa masa dupa ce ati terminat toata treaba cu pranzul festiv, va puteti relaxa cu un blog delicios si sa va notati cateva retete delicioase (eu am pus ochii pe savarine).

Maruntica mea deja le cere!


Today I invite you to a delicious blog , all the desserts seen there are on my list To Do. 
After finishing all the chores ,lay back and enjoy this sunday's blog Simplicity in my kitchen

2 comentarii:

  1. Multumesc frumos draga mea, esti o scumpa! Te pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mult drag, Corina. Poate reusesc si eu sa fac fluturasii intr-o zi,dar oricum ii pregatesc mamei mele o surpriza cu savarinele.Te pup

    RăspundețiȘtergere