16 octombrie, 2011

Blogul de duminica - Sunday's blog

For English version scroll down

Multi dintre voi isi citesc noutatile din blogosfera la ora aceasta ,asa ca nu am ajuns chiar asa de tarziu, Azi am pentru voi un blog frumos,dulce si ciocolatos,care a molipsit jumatate din bucataras.ro cu Noire-ul ei. Eu am rezistat fiindca eram la dieta,dar m-a distrat teribil cum cadeau precum mustele in plasa,una cate una si deabia asteptam sa vad cine e urmatoarea victima:))
O sa gasiti multe inspiratii, daca sunteti ca mine , o sa trageti cu ochiul la fotografii sa mai invatati ceva si puteti fi siguri ca Licuta va dezvaluie din secretelele ei. Cu mult drag va invit la Din bucataria mea si nu ezitati sa dati click pe linkul de sub fotografie...sa reveniti sa-mi spuneti daca v-ati putut abtine sau nu:))

http://licutamarin.blogspot.com/2011/05/prajitura-noire.html

From my kitchen is a blog so delicious you won't be able to move on before you try at least one of the recipes featured. Make sure to click on the link below the photo,no many resisted to this recipe. Gorgeous photos, I always just visit so I can take another look and maybe learn a few tips. Enjoy this Sunday's blog and have a great week ahead!


10 comentarii:

  1. Daaaa....mai mult de atita nu mai zic:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat blog intr-adevar! De poze nu mai zic! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. O saptamana cat mai placuta sa ai draga Corina,pup si gaza mica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Miti cu adevarat un blog exceptional,retete alese si fotografii pe masura!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Incerc sa-mi aduc aminte daca ai cazut si tu victima,draga Mona:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Retete minunate si fotograii de exceptie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos, Miti!!!Imi pare tare rau ca nu ti-am putut multumi duminica dar am lipsit cateva zile. Esti o draguta!Multam inca o data!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu multa placere Licuta,ai un blog foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere