24 octombrie, 2011

Halloween: Degete de vrajitoare - Witch's fingers

For English version scroll down

Precis pana la Halloween noi ne saturam deja de sarbatorit:)) De fapt nu cred,fiindca tot ce am incercat a fost in cantitati mici,tocmai ca sa nu ne saturam ci sa ne facem pofta. Azi avem niste degete de vrajitoare si am folosit aluat de paine si migdale pentru unghii. Pentru o forma si mai "frumoasa" recomand un aluat de fursecuri, aluatul de paine a mai crescut putin ,dar maruntelele au fost oricum incantate de rezultat. Se pot folosi pe post de biscuiti pentru a servi crema de branza.


Witch's Fingers

There's no Halloween without some witch's fingers on the table and aren't they perfect for scooping out the cream cheese? I used some bread dough,but I recommend using a cookie dough. Use almonds for fingers and bake.

6 comentarii:

  1. Am facut si eu niste degete - dar dulci ;)
    Nu stiu daca mai am destui ingeri disponibili si pentru cele sarate :)))))))
    Buhuhu :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina,degetele dulci ies si mai bine. aluatul de paine mai creste,le face si mai spooky!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandrina,bine ca nu te-am speriat:)

    RăspundețiȘtergere
  4. That's very nicely done!

    ----------------------------
    Regards
    Spoon and Chopsticks
    http://spoon-and-chopsticks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere