27 noiembrie, 2011

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

Astazi vin cu o surpriza,bineinteles cu una placuta si putin mai altfel decat ce v-am prezentat pana acuma. Un blog cu retete mai altfel ,asa cum imi place mie sa vad pe bloguri si mai ales o colectie asiatica impresionanta . Bineinteles ca o sa gasiti si ceva romanesc,dar nu aceleasi retete pe care le vedem de n si n de ori (bineinteles ca si eu fac aceeasi ciorba mai des,dar nu o pun pe blog de fiecare data).
Acuma sunt in asteptare,dupa ce ne-a facut pofta de stiuca pe fb,astept si eu retetele ...aratau atat de bine ca stiu pe cineva care a scos pestele de la congelator. Probabil v-ati prins deja de cine e vorba asa ca haideti repede la Icre Negre ,blogul vorbeste de la sine,nu stiu ce ma mai chinui eu atata cu prezentarea:)) Sa fiti mancati inainte sa cititi si pregatiti undita!
Tocmai am vazut ce a scris insusi Marcel Iorga: "Delicatesele de pe Mapamond, pregatite, gatite, comentate si scrise pentru voi de MARCEL IORGA! Deci, fara omlete, oua umplute, ceafa, carnati si mici la gratar! Pentru ca am zis ca sunt DELICATESE! Si pentru ca, Romanii trebuie sa cunoasca si alte Culturi Culinare din lumea asta! Incercati-le! Nu o sa regretati!"  Total de acord! Sustin si eu proiectul.


Even though I planned an English blog, couldn't pass this one once I saw on fb some gorgeous fish dishes.
The blog is in Romanian but the step-by-step photos and makes it so easy to understand what's going on. Lots of great Asian recipes and some interesting Romanian ones.
Please sit back and enjoy Icre Negre - Caviar .


14 comentarii:

  1. foarte fain blogul,l-am "rasfoit" cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, blogul asta nu l-am vazut inca asa ca plec in vizita! :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea Elena,mi-e tare drag si mie blogul,sa-l tot rasfoiesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice,noi doua vorbim aceeasi limba:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Corina,fugi! O sa-ti placa si tie acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. DiaMar,multumesc ca ai fost in vizita.O zi buna si tie

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Mihaela,las introducerile mai scurte ca vorbesc de la sine blogurile si vreau sa va las sa le descoperiti voi.

    RăspundețiȘtergere
  8. O presentare inedita si extrem de apetisanta ! Bravo Marcel Iorga

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor!
    Va multumesc pentru aprecieri!
    :)
    Va pup pe toate!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Madlen,avem nevoie de mai multe bloguri inedite,eu zic ca facem o educatie culinara.

    RăspundețiȘtergere
  11. Marcel,jos palaria pentru ceea ce esti.Nu ma pot bucura de retetele tale cu peste,la noi se gaseste numai congelat((: Dar nu ajung eu undeva unde deschid geamul si-mi sar pestii-n casa:))

    RăspundețiȘtergere