16 noiembrie, 2011

Budinca de tapioca cu matcha - Matcha Tapioca Pudding

For English version scroll down

Tapioca este un amidon extras din radacina de casava sau manioc,cum mai este cunoscut. In comert,se gaseste sub forma unor mici perle si se foloseste mai ales la deserturi.
Matcha este pudra care se obtine din ceaiul verde,eu fac parte din categoria celor dependenti de aceasta aroma si e adevarat ca se pot incerca multe combinatii inedite.

Ingrediente:
3 cup lapte
1/2 cup tapioca
1/2 cup de zahar
1-2  lingurita de matcha

Se pune laptele la fiert cu tapioca si zaharul.
Se fierbe la foc mic,amestecand des. Se lipeste foarte repede daca uitati sa amestecati,asa ca mai bine stati pe aproape.
Se tine pe foc cam 15 minute sau pana cand perlele de tapioca s-au inmuiat si sunt translucide.
Se ia de pe foc si se adauga matcha.
Se pune in boluri si se lasa sa se raceasca inainte de a servi.



Matcha Tapioca Pudding

I first sampled tapioca in Bangkok,love at first sight...don't ask why I made a Japanese version:)

Ingredients:
3 cups milk
1/2 cup tapioca pearls
1/2 cup sugar
1-2 teaspoon matcha

Add the milk,tapioca pearls and sugar to a saucepan and boil on low heat.
Stir often for about 15 minutes or until the tapioca is soft and kind of see through.
Remove and add matcha. Let cool before serving.


19 comentarii:

  1. Your tapioca pudding looks so scrumptious! I love the little bundt molds.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata grozav...ar fi cazul sa caut si eu chestii dint-astea precum tapioca ,matcha ....pup o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat dar arata foarte bine!!!Cred ca e tare bun!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks Reeni. They're from my silicon collection,very versatile too.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mona,cred ca o sa-ti placa,cel putin tapioca. Puszi

    RăspundețiȘtergere
  6. Diamar,poate nu e prea puternica ,dar e natural. O zi placuta si tie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Io nush ce zisesi tu ca-i aici :D dar arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. unde zici ca gasesti tapioca ?matcha ceva mai ieftin am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Corina,la cat ma pricep sa explic eu pe indelete nici nu ma mir...azi maine trebe sa rog pe cineva sa-mi scrie retetele:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Pansy,eu il cumpar de la un magazin bio,uite aici un link sa vezi cum arata.

    http://www.veganlife.ro/cumpara/tapioca-500g-sano-vita-792532

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos arata...
    N-am avut curaj sa cumpar dar m-ai convins :D
    Te pup,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  12. Alina,o sa pun si versiunea cu nuca de cocos,precis o sa -ti placa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata tare bine!!!!
    De unde iei matcha si tapioca?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Simona,matcha am avut,dar am mai vazut pe ici colo pe siteuri de ceai.
    Tapioca poti sa iei si de la veganlife.ro,vezi in stanga,foloseste codul promit3 si primesti o reducere de 3%.puszi

    RăspundețiȘtergere