04 decembrie, 2011

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

Mi se pare interesant ca si blogul de azi este unul "masculin", desi daca n-ati sti ca autorul blogului este un barbat ,din retetele pe care le gasiti acolo nu ati avea cum sa deduceti asta. Sa vedeti numai cum arata Spuma de ciocolata ! Dar gasiti pe blog cate ceva din fiecare categorie care sa va atraga atentia si nu prea cred ca sa rezistati tentatiei sa nu va indreptati spre bucataria voastra ca sa reproduceti una din retetele lui.
Va mai retin putin...daca vedeti ca fac din ce in ce mai putin greseli gramaticale, sa stiti ca el imi da lectii in ultima vreme. Mai e de lucru la virgule,dar le luam pe rand:))
Deci,cu mult drag,va invit la Andi,care mie mi se pare un tip tare de treaba , sa citim   Sa bucatarim.ro si sper ca o sa gasiti si voi multe inspiratii. O duminica placuta in continuare!


Sunday's Blog

Another Sunday,another guy's blog. They're getting really good at this,don' they? 
This week's blog has lots of comfort food recipes, great photos,makes you head to the kitchen and start cooking. If I didn't know the owner of the blog, I wouldn't guess it's a guy behind it...oh,I so envy them for their patience.
Sit back and enjoy Sa bucatarim (Let's cook). Make sure you ate already,otherwise you'll need your computer in the kitchen while you cook. Have a great Sunday!

6 comentarii:

  1. Dragă Mitinita, îți mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase. Nu m-am mai simțit de mult flatat "în halul" ăsta :)
    Nu merit eu toate laudele aduse, dar îți mulțumesc pentru toate! :)

    În ceea ce privește lecțiile de gramatică, nu sunt eu în măsură sa le dau dar, atât cât știu, îmi place să împart cu prietenii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Andi,mie imi place mult sa impart ce gasesc frumos si placut pe blogosfera,as avea eu mai multe de spus despre toate blogurile, dar vreau sa las cititorii sa le descopere.
    Meriti chiar mai multe laude decat ce am scris eu acolo!

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, Mitinitooo cand ai sa scrii despre blogul meu....candva :P, sa faci asa un articol mare si elogios ..o Oda :))) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice,daca ai stii de cand te am pe tine si pe Emily in vizor,dar mereu poposesc pe un blog si zic lasa ca le pun saptamana viitoare:)) plus ca mai sunteti populare,cand am vrut pe tine ai aparut pe LM,pe Emily am vrut saptamana trecuta dar era la Brandusa:))) Nu-i mai usor sa-mi trimiti tu elogiul sa dau eu un copy-paste?:))puszi

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place blogul!Am rasfoit multe retete cu bunatati!Pupici si multam frumos!

    RăspundețiȘtergere