11 martie, 2012

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

Din nou vin cu ceva inedit pentru rubrica saptamanala,fiindca sunt sigura ca v-ati intrebat de ce la fiecare reteta coreeana apar niste betigase din metal. Cand am fost in Korea si le-am vazut,mi-am si cumparat un set,ca mi s-au parut tare cool. Asa ca m-am uitat putin sa vad care e istoria din spatele acestor ustensile si am gasit mai multe variante si cel mai interesant e ca nimeni nu prea stie care e provenienta lor.  Se pare ca in trecut,aristocratii foloseau betigase din metale mai scumpe ca sa se diferentieze de restul populatiei si mai este inca o varianta care sustine ca erau din argint,pentru a detecta mancarurile otravite. De cand si bunastarea celor de rand a ajuns la alte niveluri au inceput sa le fabrice in masa si sunt de o data destul de recenta. Le-am gasit si la noi AICI ,asa ca daca vreti sa intrati in randul aristocratiei coreene acum aveti ocazia,mai ales ca nici nu sunt scumpe,numai 7,5 ron si va tin o viata intreaga. Eu le prefer celor din lemn,nu se uzeaza,se curata usor si arata atat de cool!


Today I feel like talking about the Korean steel chopsticks,since they appear in my most recent photos. I tried looking up the history behind them,but there's nothing certain. It looks as the aristocrats were using metal chopsticks to set them aside from the rest of population,but since the economical situation is much better everyone started using them. It's possible that in the past,they also used silver ones to detect if the food was poisoned.
I prefer them to the wooden ones,they're more hygienic and so much cooler. It was the first thing I bought while in Korea.

3 comentarii:

  1. S-o dau pe gluma mi-as prinde parul cu ele desi e destul de scurt :)),ca de mancat oricum nu reusesc:)))pup o zi faina!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt! Si-s foarte bune la pret! Ma duc sa rasfoiesc site-ul :)

    RăspundețiȘtergere