25 martie, 2012

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

Iar am fost cam cartocotasa si nu am avut timp sa citesc blogurile in saptamana care a trecut,dar dimineata asta stiam deja pe cine vreau sa va recomand,nici nu aveam cum sa imi scape cu vederea ca am corupt-o la mancarea coreeana,dar mi-a luat-o Brandusa inainte:))
Asa ca m-am dus sa vad ce a mai postat blogosfera si mi-am zis ca prima reteta care va atragea atentia v-a fi recomandarea mea de astazi. Nici nu a trebuit sa ma uit departe, reteta din capul listei m-a cucerit cu totul. Si uite asa de o ora tot incerc sa-mi scriu postarea,dar nu prea reusesc ,tot ma duc si trag cu ochiul si ma pierd pe blog.
Cu mic cu mare,haideti cu totii la o parada culinara superba la Flory si va asigur ca va veti pierde si voi prin minunatiile de retete. Precis ne intalnim pe acolo.
O duminica superba tuturor!


For some reason,I find today's blog so in tone with the weather. It's bright and colorful and has plenty of yummy choices. Step by step recipes make it easy to follow ,no matter what language you speak.
Come over to Flory and have a look at her great recipes!
Have a great Sunday!

10 comentarii:

  1. pe blogul lui Flory nu ai cum sa nu te pierzi... e chiar o parada culinara! plina de retete fel de fel!

    Mitinita, multumesc de vorbele frumoase! si sa stii ca nu glumesc cand spun ca m-ai corupt cu retetele coreene. zilele astea imi voi comand ceva produse de pe site-ul cu pricina!
    te pup si iti doresc o zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe tine am pus ochii prima,dar mi-a luat-o Brandusa inainte. Tare mult imi place si la tine:)Stiu ca nu glumesti cu coruptia,de abia astept sa aud impresiile.

      Ștergere
  2. m-a dat gata cu tortul cu mousse de capsune! arata intr-un mare fel!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia am reusit sa ma dezlipesc de la mousse:)

      Ștergere
  3. Ce surpiza placuta Adina!Iti multumesc din suflet pentru incredere si cuvintele frumoase.Sa ai o duminica minunata,te pup si te imbratisez!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi iti multumim pentru blogul tau captivant si apetisant.Pupici

      Ștergere
  4. Faina intampinare ne-a oferit Flory! Un blog cu adevarat de neratat! Pupici amandorora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata ziua am fost cu gandul la mousse:))Pup

      Ștergere
  5. Eu urmaresc cu mare drag si interes ambele bloguri!!!O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult,tare mi-e mie draga comunitatea asta:)O seara placuta si tie

      Ștergere