16 martie, 2012

Fursecuri arabesti - Arab cookies

For English version scroll down

In sfarsit apuc sa postez si eu fursecurile de la Craciun,dar pe care le-am mai repetat de cateva ori de atunci si pe care le voi face si de acum incolo. Am descoperit reteta la Edith si mi-a placut aluatul atat de mult ca am mai incercat si alte variatiuni,dar mai tarziu despre ele.

Ingrediente:
1 ou + 1 galbenus
1 lingura apa
300 gr faina
120 ml ulei
120 gr zahar
1/2 lingurita praf de copt
1 zahar vanilat
gem de corcoduse
nuca de cocos

Se amesteca ouale cu apa,apoi se adauga zaharul,la fel si cel vanilat.
 Se adauga si uleiul si se amesteca ,fie cu lingura fie cu mixerul.
Adaugam faina si praful de copt si formeaza un aluat. E usor uleios,dar usor de modelat.
Se pune gemul de corcoduse intr-o farfurie si nuca de cocos in alta.
Din aluat formam bilute pe care le coacem in cuptorul preincalzit cam 8-10 minute.
Le lasam sa se raceasca si le dam intai prin gem apoi prin nuca de cocos. Dupa cateva ore se vor inmuia,asa ca va recomand sa le mancati a doua zi.



Arab cookies

Ingredients:
1 egg + 1 egg yolk
1 T water
2 1/3 cups flour
1/2 cup sugar
1/2 cup oil
1/2 t baking powder
1 pack vanilla sugar or vanilla essence
apricot or green plum jam
coconut flakes

Mix the eggs with the water,add the sugar and vanilla essence. Add the oil and mix with a spoon or a mixer.
Incorporate the flour and the baking powder. Make a dough,which is slightly oily but easy to work with.
Form little balls and bake in the preheated oven for 8-10 minutes.
Let cool and roll in the jam then in the coconut flakes. Let sit a few hours to get softer.

15 comentarii:

  1. Tare frumos arata si par usor de facut!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Usor si tavalitul lor e o activitate in care poti implica si copiii:)

      Ștergere
  2. Excelente Miti...trimite si la mine cateva! Puuup si eu am maine zi se dulciurele...seara frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astept ce dulciurele pregatesti. Daca stii cate retete am salvate de la tine:) Weekend placut sa aveti .Pup

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. imi plac si ptr modul de preparare,inedit.

      Ștergere
  4. Daca acesta este ultimul, sa stii ca il iau eu. Arata prea bina sa stea aici, singurel...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul venit,primul servit. Daca ai fost prima care a avut curajul sa-l ceara, bineinteles ca-l primesti:)

      Ștergere
  5. Sunt foarte bune! N-am mai facut de anul trecut :) si cred ca merg tare bine in perioada asta.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Se poate inlocui dulceata de corcoduse cu altceva?

    RăspundeţiȘtergere
  7. yuuum, ce bine suna! usor de facut, cred ca merg si pt terorist! >:d< pupam toate fetele!

    RăspundeţiȘtergere