12 martie, 2012

Pajeon: Korean Pancakes a la David Lebovitz

For English version scroll down

Cunoscatorii de mancare coreeana s-or fi intrebat de ce inca nu aparea aceasta reteta,fiind probabil una dintre cele mai cunoscute din bucataria acestei tari. Este o reteta foarte versatila si usor de preparat chiar si la noi. Nu m-as fi gandit sa gasesc o astfel de reteta tocmai la David Lebovitz , pe el il asociez cu Parisul acum,dar am folosit o tehnica diferita.
Mai puteti adauga bucati de pui,creveti sau alte fructe de mare, kimchi sau ce va mai trece voua prin cap.

Ingrediente:
70 gr faina
125 ml apa rece
1/2 lingurita sare
1 ou,mare
2 cepe verzi
1 lingura de sos de soia

Se amesteca faina,apa si sarea.Se taie partea verde a cepelor verzi si se taie bucati.
Se adauga ceapa si restul ingredientelor. 
Se infierbanta o tigaie,se adauga ulei si se toarna din compozitie cu un polonic.
Se prajesc pe amandoua partile si se pot servi cu un sos din sos de soia si cateva picaturi de ulei de susan.




Pajeon

Didn't think I'll run accross this kind of recipe at David Lebovitz's, but I did. And I'm glad I did. Give it a try too. You can add chicken bits,shrimp or other seafood,as well as kimchi.

Ingredients:
1/2 cup flour
1/2 cup ice-cold water
1/2 t salt
1 large egg
2 scallions
1 T soy sauce
optional: kimchi,gochugaru

Mix the flour with the water and salt.
Chop the greens from the scallions. 
Mix all the ingredients and pour with a ladle in a preheated frying pan.
Fry both sides and serve with a soy sauce-few drops of sesame oil sauce.

24 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :)) O sa gasesti multe din astea pe la mine:)

      Ștergere
  2. Am o verisoara in Korea de sud,cand a fost la mine a facut ceva asemanator ,doar ca a pus si :dovlecel,fructe de mare,a fost foarte bun ,dar nu am avut sos de soia sau altceva ,cred ca voi repeta si eu reteta intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce idei mi-ai dat ptr variatii:) sa vezi ce surpriza o sa-i faci cand mai vine pe la tine.

      Ștergere
  3. Imi plac tare mult! trebuie sa le incerc si eu. pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm, pare foarte delicioasa, si usor de gatit chiar si pentru cineva care nu se pricepe atat de mult.Cam cat timp mi-ar lua? Bucatar de nivel mediu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reteta asta intra la categoria fix pix,deci e rapida si o pot face si incepatorii. Te consider super calificat(a).

      Ștergere
  5. Imi place compozitia si chiar nu e greu de facut.Trecut pe lista:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi si inchipui ce prezentare i-ai face.Pupici

      Ștergere
  6. Arata foarte bine si sunt simplu de facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar nu era sa-mi stric firma si sa incep cu retete complicate:))

      Ștergere
  7. Arata tare bine si merita de incercat:)!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur cand vreti sa le si incercati:)

      Ștergere
  8. Cat de bine arata si ce gust delicios trebuie sa aiba......mmm.
    Pup si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Medi,ce ma bucur sa te vad pe la mine.Pup

      Ștergere
  9. Diferite da-mi place tare compozitia! O sa-mi pun osu la treaba, ca prea lunga pauza am avut! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa-mi urmaresc evolutia,am inceput cu "ciudat",apoi "interesant":))) Iarna a fost de vina,de acum ne dezamortim si noi.Pup

      Ștergere
  10. Ce bine arata! Cu sos de soia cred ca e delicios! O sa incerc ca pare simplu de realizat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar simplu si merge de minune cu sos de soia.Pup

      Ștergere
  11. multumesc de reteta.le-a facut si
    sunt f.bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut,sursa e de mare incredere:)

      Ștergere