01 aprilie, 2012

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

Cred ca este una dintre cele mai placute recomandari pe care o fac,de abia asteptam sa fie duminica iar ,ca sa strig in gura mare ca Gordon is in the house,baby! Am sarit in sus pana in tavan cand l-am tinut in brate,am adormit cu el langa mine si am fost uimita la cat de simple sunt retetele lui, felul lui de a fi m-a indus in eroare si asteptam ceva mult mai complicat. Dar pe cat de simple au fost pe atat de delicioase, nu degeaba e el cine e! Am incercat deja tortilla,kulfi si spanakopita,toate sunt sublime si usor de realizat,va jur ca am devenit o bucatareasa mai buna datorita lui GR.

Dar n-am terminat ,desi pe Gordon nu mai trebuie sa il laud,trebuie sa stiti cum a fost posibil sa il tin in brate si sa ma uit la el pana il vedeam deja peste tot. O fata tare draga mie a fost atat de generoasa si mi l-a trimis pe Gordon,hm, sa inteleg ca a vrut sa-l imparta cu mine:)) Sigur cei din blogosfera aveti din cand in cand astfel de suprize placute ,asta face comunitatea noastra atat de speciala. Una din cele mai placute prezente este fara nici un dubiu Anto, cea care m-a facut atat de fericita si careia nu stiu cum ii voi putea multumi,cuvintele parca nu spun tot ce simt eu. Iti multumesc mult,draga Anto si sa stii ca o sa ma bucur la maxim de Gordon...uhm,de carte am vrut sa zic.


He might swear a lot,he might seem arrogant,but his recipes are so simple to follow and the taste is to die for! I just got the book a few days ago from a fellow blogger with a big heart and I've already made tortilla,kulfi and spanakopita. I swear I feel I'm a better cook already.
If you have the book already have a look at it again and discover his great recipes.There's no one like Gordon!Thanks,Anto.Love ya!

24 de comentarii:

  1. Vrem sa vedem cat mai multe retete :). Sa-l folosesti cu spor!

    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa prelucrez putin pozele si vin cu retetele. Asa de bune au fost toate ca le repet de curand:)Pup

      Ștergere
  2. Adina ma bucur din suflet ca am putut sa-ti daruiesc asa un strop de fericire! Si eu il pretuiesc a lot /sory, retetele lui ;)) Simple, cu ingrediente surprinzator de la indemana si maxim de gustoase! Sa ai mult spor ! Love u!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anto,n-a fost numai un strop,a fost furtuna de fericire si iti multumesc mult de tot. O sa fiu o profesionista la bucatarie cu retetele lui. Pupici

      Ștergere
  3. Un gest foarte frumos! Asteptam sa il imparti pe Gordon cu noi, sau ma rog macar retetele lui :). pup si o dupa-masa frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il impart si eu,cum sa nu,generoasa a fost Anto,eu doar voi impartasesc din retete. pup si o seara linistita sa ai.

      Ștergere
  4. Fericit-o !!!
    Parca mai pot sa spun ceva ?
    Te tzuc cu mare drag si astept bunatati....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai ghicit bine,draga Sidy,chiar ca-s fericita! O sa vin in curand cu retete,daca ai stii ce coada e la rand la ele,dar incep cu Gordon,dragu' de el.Puszi

      Ștergere
  5. Felicitari !!!!! Stiu ce ai simtit cand l-ai strans pe G in brate , si eu am facut-o :) , tot Anto mi-a oferit aceasta ocazie !!!!
    Deja am pus ochii pe retetele cu carnita de miel ;) ....O seara frumoasa !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci acum suntem inrudite prin Gordon:)) Sa vezi ce bun e kulfi-ul,pe cat de simplu pe atat de delicios! O seara superba!

      Ștergere
  6. Felicitari si asteptam cat mai multe retete!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca trebuie sa-mi angajez secretara:))Pup

      Ștergere
  7. Fericitari si mie imi place. Felul lui de a se purta, cum l-am vazut in diverse emisiuni, e opus felului cum gateste. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de acord,chiar nu credeam sa fie atat de simplu si atat de gustos.Puszi

      Ștergere
  8. Iti inteleg bucuria, tot asa am sarit si eu in sus cand i-am castigat cartea la revista Good Food!:) Felicitari si Spor la gatit!puup tare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa mai sarim inca o data de bucurie. Sa vezi ce frumos l-am pus la vedere,parca numai la mine se uita:))spor la gatit si tie.Pup

      Ștergere
  9. Supet Miti! I'm happy for you!!!!!!!!!
    Love you , Gordon!!! poate ma aude si daca scriu aici pe tine.
    Una peste alta: de aia o iubesc eu pe Anto!!!!

    pupici, draga mea si abia astept sa ne vedem...soon, i hope!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai scrie de Gordon,poate da si el pe aici. Imi plac barbatii cu o personalitate puternica,astia de obicei stiu sa gateasca:)) si eu sper sa ne vedem curand:)Pup

      Ștergere
  10. ce fain cadou ai primit! eu il stiu pe domnul asta doar prin goodfood si retele de-acolo par foarte elaborate ... tu zici ca ce-ai incercat a fost simplu, asa ca abia astept sa ne arati ce si cum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai cel cadou! Daca mi-ar place si sa scriu cum imi place sa experimentez,as fi cea mai profilactica din blogosfera. O sa revin in curand cu retete.Pup

      Ștergere