28 iunie, 2012

Caramel popcorn

For English version scroll down
Pe siteurile straine am vazut ca popcornul caramel se face cu zahar brun,deci cand am gasit zahar brun adevarat,adica cel mai inchis la culoare si care poate fi "indesat" in recipient,m-am si apucat de facut floricele. S-a nimerit la fix ca la Andie Provocarea lunii iunie -Dulce Romanie are una dintre teme caramelul:)

Ingrediente:
popcorn gata facut (la oala sau la cuptorul cu microunde)
100 gr zahar brun
50 gr unt
zahar vanilat

Mod de preparare:
Se pune popcornul intr-o tava.
Se topeste zaharul brun intr-o craticioara ,iar cand e topit se ia de pe foc si se adauga untul si zaharul vanilat.
Se amesteca bine,apoi se toarna peste popcorn. Se scutura tava,ca sa ajunga caramel peste cat mai multe floricele.
Se introduce tava in cuptor si se tine cam 45 de minute,amestecand la fiecare sfert de ora. Astfel vor fi mai crunchy,dar daca nu aveti rabdare puteti sari peste acest pas.


Caramel Popcorn

You all know how to make this one,hoping that (still) might be useful to someone. I was just able to buy real brown sugar, after using it in my oatmeal this is my first recipe.

Ingredients:
popcorn ,already popped
100 gr brown sugar
50 gr butter
vanilla sugar or essence

Place the popcorn in an oven tray.
Melt the brown sugar,set aside and add butter and vanilla. Mix and pour over popcorn. Shake the tray.
Bake in the oven for about 45 minutes,mixing or shaking the tray every 15 minutes. You can skip this step,but this is what makes them crunchy.

7 comentarii:

  1. Mmm, ce delicioase sunt cu caramel!!!Si eu o portie:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ceva as vrea si eu in seara asta pentru meci ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain arata!!!
    N-am mancat niciodata...pierderea mea:-(...insa cu reteta ta o sa recuperez tot deliciul.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare mult imi place popcornul caramelizat!!! mancam in Germania la cinematograf...sau cand eram mica faceau tigancile bulgari din popcorn caramelizat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeeeeeeeeeei,pai cum sa nu imi placa?
    PUP!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am mai papat de o vesnicie asa ceva !!!! :( Ce ma fac ? :)

    RăspundețiȘtergere