12 iunie, 2012

Sorbet de ananas - Pineapple sorbet

For English version scroll down

Fiindca pentru reteta de ieri am folosit 3 rondele de ananas,din restul am pregatit un alt desert racoritor. Iarasi,ceva foarte simplu ,dar cu un gust maxim.
Aveti nevoie de o  cutie ananas rondele (la mine a fost minus cele 3 felii) pe care le rupeti in bucatele si le punetin intr-un bol la congelator. Siropul din compot il puneti in forma ptr cuburi de gheata si se congeleaza,de asemenea.
Cand s-au congelat,se mixeaza cu blenderul si se serveste deindata.



Pineapple sorbet

The summer treats saga continues! This time with another refreshment,made from the same can I used yesterday (minus the three slices I froze). Just freeze the broken pineapple and the juice (separately),then blend and serve right away.Enjoy!

22 de comentarii:

  1. Ce bunatate beau eu astazi la tine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce bunatate ai tu aici! Ador sorbet-urile ;)
    Te pup scumpa mea! O zi racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le ador! De abia astept zmeura. Te pup si sa ai si tu o zi cat mai racoroasa.

      Ștergere
  3. Asa ceva nu am cum sa refuz..........multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un deliciu racoritor!!!Yummy, ce-mi place!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie tare mult imi place varianta asta! Pupici

      Ștergere
  5. O bunatate parfumata.Imi place ananasul mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi a fost o zi perfecta ptr un asa desert.

      Ștergere
  6. O bunatate acest sorbet..:)!!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bunatate!Vreau si eu ca e tare cald afara!

    RăspundețiȘtergere