28 iulie, 2012

Vinete si dovlecei la borcan

M-am inspirat de la  Bunica,cu siguranta voi repeta reteta si tare ma bate gandul sa o incerc cu ulei de masline extra virgin,deci vor urma noi combinatii.


Ingrediente:
1 vanata
1 dovlecel
2 catei de usturoi
patrunjel
ulei
2 parti apa
1 parte otet
sare

Mod de preparare:

Se curata vinata si dovlecelul. Se taie rondele si se prajesc. Le-am prajit in cuptor in tigaia antiaderenta, astfel nu au iesit uleioase. Se aseaza intr-un borcan astfel: un rand de vinete, un rand de dovlecei,usturoi taiat marunt,patrunjel si se repeta pana se umple borcanul. Ultimul rand sa fie de patrunjel.
Se face o solutie din sare ,o parte otet si doua de apa.Se incalzeste putin sa fie calduta. Se toarna in borcan si se pune borcanul in camara.

18 comentarii:

  1. O combinatie tare faina!O sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu astept sa-mi spui si cum sa le folosesc la iarna :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarna trecuta le-am mancat ca si aperitiv,nu e neaparat muratura,iar anul acesta vreau sa incerc varianta cu ulei de masline si mai mult usturoi.

      Ștergere
  3. Faina ideea, o sa-i spun si mamei mele (ea se ocupa de muraturi :P) Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muraturile clasice le las si eu mamei mele,eu ma ocup de experimente:)) Pup

      Ștergere
  4. Tare bine trebuie sa mai arate camara ta cu toate aceste bunaciuni.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A aratat,sa vedem ce mai incerc anul acesta:)Pupici

      Ștergere
  5. Interesanta idee, merita incercata! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut de cum am vazut-o:)Pup

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. asa mi-am zis si eu cand am vazut reteta:)

      Ștergere
  7. Vinetele si dovleceii sunt preferatele mele, ce bine ca acum stiu cum sa le pastrez pentru iarna!
    pupici si imbratisari,
    Andra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu o sa-ti para deloc rau:) o sa incerci si tu varianta italieneasca nu?

      Ștergere
  8. O combinatie interesanta!Merita s-o incerc:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere