02 septembrie, 2012

Blogul de duminica - Sunday's Blog

For English version scroll down

Rubrica aceasta a inceput cu denumirea de "Blogul de duminica",dar in ultima vreme nu prea am citit din blogosfera. Am intrat pe retetele pe care le-am vazut pe facebook. Dar sa dau click pe lista de bloguri nu am mai facut-o cam de mult.

Dar asta nu inseamna ca nu citesc,de fapt citesc chiar mai mult decat inainte. Asta fiindca am descoperit Kindle, o librarie virtuala pe care o poti explora si unde nu ai nevoie de un buget foarte mare ca sa citesti,zilnic sunt carti care pot fi downloadate gratis. Cartile sunt in limba engleza si veti vedea multitudinea din care puteti alege. Cei care imi urmariti pagina de facebook,sigur ati vazut recomandarile mele pe care le tot postez.

Deocamdata si eu citesc pe pc,nu este nevoie de un Kindle ca sa va puteti bucura de carti,downloadati doar aplicatia necesara si puteti incepe sa cititi. Si maruntelele mele se bucura de cartile de acolo.
O duminica frumoasa si spor la citit.



Since I haven't been able to read blogs lately,my recommandations might look different than my older postings. This one you might even use it already,if not I hope you'll take advantage of it.I'm talking about Kindle and the great choice of books available. Daily,free books are featured and the reading can be done on the pc,not necesarry to own a kindle. Works great with a tablet (can't wait to get mine). My littles' evening stories are the kindle version as well.

Enjoy the rest of the day and the book you're reading.

Un comentariu:

  1. Eu sunt genul de tip mai clasic, prefer sa stau in fotoliu, cu o carte in mana :)

    RăspundețiȘtergere