28 ianuarie, 2013

Salata de conopida cu marar si usturoi


Am vazut reteta asta pe fb,la Solaris si am si pus-o la incercare. E excelenta combinatia de ulei de masline-usturoi-marar.
Cu siguranta o voi repeta.



Ingrediente:
1/2 conopida
1 lingura de marar uscat
2 catei de usturoi
2 linguri de ulei de masline extra virgin

Mod de preparare:
Desfacem conopida in bucati mici.
Punem o oala cu apa la fiert,adaugam sare si cand incepe sa clocoteasca punem bucatile de conopida.
Cand s-au fiert,le scurgem si le lasam sa se scurga.
Pisam usturoiul. Punem bucatile de conopida in robot si adaugam si restul ingredientelor si mixam pana obtinem o pasta.
Se serveste cu paine proaspata,prajita sau biscuiti sarati.

4 comentarii:

  1. Mie imi place conopida oricum preparata...asa ca sunt prima si ma servesc.
    Si daca e prea...seaca am sa-mi iau un iaurtzel linga mine....
    Te tzuc Miti scumpa !

    RăspundețiȘtergere
  2. In varianta asta nu am incercat...so, let's do it! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot pe fb am vazut-o si am incercat-o in aceeasi zi :))

      Ștergere