13 februarie, 2013

Miti e vALLuntar

Dupa ce am participat la prima editie a campaniei vALLuntar, nu m-am gandit ca aceasta va avea continuitate si ca editia actuala este si mai interesanta. In ce constau aceste campanii? Bloggerii citesc,comenteaza si ei si cititorii lor,iar cei de la editura All fie fac munca voluntara (initial scrisesem valuntara :D ),cum s-a intamplat anul trecut,ori ne dau un copac pentru fiecare 15 comentarii. Nu ca e tare cool?



Scopul acestor campanii este sa incurajam cititul si la mine a functionat din plin,anul acesta cel putin,am citit mult. Si de abia am inceput. Am imprumutat,am facut schimb,am cumparat si asta doar pe hartie, am ca backup si kindle-ul pentru cand sunt in asteptare.

Regulamentul Campaniei vALLuntar,editia a doua,bloggerii citesc si planteaza va v-a explica ce aveti de facut, mai este timp pana pe 17 februarie sa va inscrieti.

Deci,in perioada urmatoare , sa va asteptati la cateva recenzii si sper sa le gasiti interesante. Pe langa cartile primite pentru campanie,voi face recenzii si cartilor cumparate de mine sau citite prin intermediul altor event-uri organizate de Editura All.Va spun doar ca Shantaram e highlight-ul acestor rezumaturi, cred ca va fi o altfel de abordare. Vedeti mai tarziu de ce.

Nu uitati, 15 comentarii de la voi imi vor da un copac de plantat. Totul e pentru o cauza excelenta!

4 comentarii:

  1. Bine ar fi sa înceapă tineretul sa pună mana pe carte ,la propriu nu la figurat .....stii vorba....``ai carte ,ai parte``.
    Succes si.... te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Lucia. Si fetitele mele participa la campanie,ele aproape s-au nascut cu cartea in mana:))

      Ștergere
  2. Foarte interesanta campania! De s-ar putea, as comenta de mai multe ori, numa` ptr a da sansa unui pomisor..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai putem purta o conversatie aici:)) Vor avea si maruntelele recenzii,deci va pun pe comentat ca sa plantam copacei multi:)

      Ștergere