21 octombrie, 2013

Spaghetti cu pesto si pui pe gratar

Cum sa nu iubesti o farfurie sau un bol cu paste care sa te si sature. Da,iubesc pastele,dar am nevoie si de consistenta si la reteta de azi o avem de la fasiile de pui pregatite pe gratar.
Nu ezitati sa adaugati bucati de piept de pui atunci cand aveti nevoie de proteine,ele sunt excelente si la salate.


Ingrediente:
200 g spaghetti
250 g piept de pui
1 lingurita amestec grill Kotanyi
busuioc proaspat
50 gr seminte de pin
30 ml ulei de masline extra virgin 
50 gr masline 
o rosie  
sare si piper negru proaspat macinat
fulgi de ardei iute Kotanyi



Mod de preparare:
Pregarim pesto. Punem in mixer uleiul de masline,usturoiul,busuiocul si semintele de pin. Mixam pana obtinem o pasta.
Punem apa cu sare la fiert,iar cand incepe sa fiarba,adaugam spaghetele s le fierbem al dente.Le scurgem de apa.
Taiem pieptul de pui in fasii si condimentam. Infierbantam tigaia sau gratarul si punem bucatile de pui. Dupa ce s-au facut pe o parte,intoarcem si pe cealalta si apoi,le punem deoparte pe o farfurie.
Scoatem samburii din masline si taiem rosia in bucatele.
Punem intr-un bol mare spaghetele,adaugam pesto,rosiile si maslinele si amestecam.Condimentam cu sare,piper si fulgi de ardei iute.
Asezam bucatile de pui peste si ornam cu frunze de busuioc.

2 comentarii:

  1. Ce aspect fain! Foarte bune trebuie sa fie. Imi plac condimentele pe care le-ai folosit.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai spus paste? m-am prezentat la masa! :P Si nu-mi pare rau, ca-i pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere