14 februarie 2014

Supa de linte verde cu rosii si arome indiene

Pin It
Nu stiu cum sunteti voi,dar mie cand imi atrage atentia un experiment sau o reteta ,nu mi-o scot din cap pana nu o si incerc. Uite asa am patit cu supa picanta de linte de la Menta si rozmarin (nu va spun mai mult de site,mergeti voi frumos si va pierdeti prin paginile site-ului). La cateva zile dupa ce am vazut reteta, m-am pus si  pe treaba.

In reteta mea veti vedea cateva mici schimbari fata de cea originala,mai ales ca am folosit noul amestec exotic de la Kotanyi si care contine:sare de mare,curcuma,negrilica,mango,chili,trifoi si ghimbir.



Ingrediente:
-o ceapa medie,taiata cubulete
-2 catei de usturoi,zdrobiti
-o cana de linte verde
-1/2 lingurita curcuma
-1/2 lingurita chimion (cumin)
-1 lingurita amestec exotic Kotanyi
-1 lingurita curry Kotanyi
-fulgi de ardei rosu
-coriandru proaspat (am folosit din cel conservat in sare)
-1 ardei iute verde
-o cutie de rosii SunFood
-500 ml apa
-sare,dupa gust


Mod de preparare:
Se infierbanta o craticioara si adaugam putin ulei. Calim ceapa si usturoiul,apoi adaugam curcuma,chimionul,curry,fulgii de ardei iute si amestecul exotic.
Adaugam rosiile din conserva. Puteti folosi si rosii proaspete.
Punem lintea si adaugam apa. Se tine la fiert cam 20-30 de minute sau pana cand lintea s-a inmuiat.
Servim cu ardei iute verde taiat rondele si coriandru proaspat.


2 comentarii :

  1. ce bine poate sa arate, un adevarat deliciu culinar, sanatos si foarte gustos, foarte reusit..;)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si chiar e foarte buna,nu pot decat sa v-o recomand. :)

      Ștergere