03 octombrie, 2014

Muffins aperitiv

Stiu ca daca le-as fi spus Briose aperitiv ar fi fost mult mai usor de gasit, dar eu tot sper sa reusim sa facem diferenta intre Muffins, briose si cupcakes. Reteta de fata este de pe bucataras.ro si este o reteta pe care am refacut-o de nenumarate ori.

Ingrediente Muffins aperitiv
2 oua
100 ml lapte
125 g faina
3 lingurite praf de copt
5 felii de sunca
1 ardei verde
100 gr masline
4 linguri ulei
sare
piper

Mod de preparare reteta Muffins aperitiv
Se amesteca ouale cu laptele.
Se adauga faina si praful de copt si se amesteca usor.
Se pune uleiul,sunca taiata fasii,ardeiul si maslinele.
Sa nu uitati de sare si piper.
Se da la cuptor cam 25 de minute,pana cand iese scobitoarea curata.
Sunt bune si reci si calde.

Incercati si voi Muffins aperitiv.

3 comentarii:

  1. Beautiful muffins. Perfect for breakfast with a good cup of coffee. ~ Catherine

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Am un blog cu retete numit ToEat [punct] ro care se afla abia la inceput si doresc sa imi spuneti daca exista posibilitatea de a-l promova prin intermediul blogului dumneavoastra.
    Ma gandeam la varianta postarii unei retete cu legatura catre blogul meu.
    Ma puteti contacta la adresa de email dinicaandrei@fastmail.net

    Va multumesc,
    Andrei Dinica

    RăspundețiȘtergere